domingo, 28 de junio de 2009

Los Ángeles - Grandes Éxitos




Los Ángeles.

Cando comecei este blog para por estos ricos cedéses, busquei e busquei cousas de grupos como Los Ángeles, Los Estudiantes, Los Gritos etc etc e etc... pero a dificultade que entrae esto é que sempre sempre aparecía o jodido recopilatorio de Cuéntame, resúltame un coñazo ir link por link buscando unha e outra vez "Esos discos que tanto nos gustan".



Un grupo Granadino que aportou a música dos 60 o seu gran de area a crear esa escena e esos sonidos que axudan, os seus aportes técnicos están patentes nas sñuas gravacións. Entre elas as súas incorporacións vocais o estilo.



Dos seus temas destacar os que amin máis me gustan , que son "Mañana" e "98.6"


Los Ángeles - Grandes Éxitos

1. Mañana, mañana
2. Lo mucho que te quiero
3. 98.6
4. Una vez juré
5. Mónica
6. Dime, dime
7. Momentos
8. Abre tu ventana
9. Créeme
10. Oho, aha
11. Cada día
12. Dentro y fuera
13. El silencio es oro
14. Los dos tan felices
15. Waterloo sunset
16. La ayuda de la amistad
17. Los ángeles cantan
18. Me haces sentirme tan dichoso
19. ¿Has amado alguna vez?
20. Escápate

--------------------------------
-----------------
Los Ángeles- Grandes Éxitos
----------------
---------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.