sábado, 27 de junio de 2009

La Naranja China - Fenómenos Naturales (2008)



(Lo siento, pero no puedo hacer el Blog en castellano, si no se entiende lo siento, pero hay cosas que si no se pueden, no se pueden. Y ésta es una de ellas, ruego que me disculpen .)

------------------
¿De ande s´acao esto?

Pois loxicamente dun recopilatorio de ¡ Somos los Mods !, e buscando pola internet atopei este tercer traballo desta banda. Xa porei o resto.



Unha boa mezcla de Soul, Beat, rock e etc etc, realmente este grupo sorprendeume polo seu son. A disfrutalo.


La Naranja China- Fenómenos naturales

1.Liquidando límites
2.Para siempre
3.Energía positiva
4.Un hombre apasionado
5.Una casita
6.Aviones de papel
7.Que te den
8.Sí tú supieras
9.Las puertas de la felicidad
10.Cuando la suerte se va
11.Volver a nacer
12.Fenómenos naturales


------------------------------------
------------------
La Naranja China - Fenómenos Naturales (2008)
-----------------
----------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.