martes, 30 de junio de 2009

The Homens - Tres


Outro grupo Galego dos que molan.

The Homens paréceme a maior aposta do Power Pop en galego que existe e existirá por sempre, un grupo con letras contundentes, o rickenbacker sona e sona dándolle o ton a música, dame ganas de bailar e bailar.



A súa música está chea de bo ritmo e de verdades como puños, que para mentirosas aquelas mulleres que fan dano. Os Tres, só estes tres homes fan o rimo e gustanme en directo, sinceros, só eles, as súas camisetas de raias, os pantalóns negros e a súa música, o máis importante a súa música.



Recomendo moitisimo este disco. Recoméndoo mercalo!.

Non sei, vinos en directo 3 veces, os seus concertos e o prezo das súas entradas son cousas que comparo, a calidade prezo creo que está infravalorada, ben pagaba 10 euros por velos e non 3, Señores!!! que debedes ser das bandas de Pop en galego máis importantes do momento! E a humildade do grupo é xenial. A banda definitiva.




The Homens - Tres

01 - Calamar
02 - Cen días
03 - Mr. Vai Mal
04 - Monumentos
05 - Mira por ti
06 - Opositora (só no disco)
07 - Monte Moriah
08 - A bolsa de Tokio
09 - Dance the troita (só no disco)
10 - La Colombière
11 - Prende o sol


Pódense descargar os seus temas dende a súa páxina personal. Clicas e gardas.
-------------------------------
----------------
The Homens - Tres
---------------
--------------------------

3 comentarios:

  1. ¡Hola!
    Buenas noches amigo bloggero.
    Acudo a escuchar la recomendación que me has hecho;a la que por cierto,¡¡gracias!!Siempre son bienvenidas :)

    ¡¡Un saludo!!

    ResponderEliminar
  2. Estoy en plena escucha...La verdad que suenan bien,pero me tengo que acostumbrar a que la letra está en gallego XD Lo entiendo,menos mal...
    Pero buena recomendación.
    Si vas actualizando y no me paso,déjame un comentario,que es que a lo mejor no me dí cuenta;y presta escuchar cosas nuevas.

    ¡¡Un saludo!!

    ResponderEliminar
  3. Como tiras para la tierra! jaja me gustan,aunque no sea una entusiasta del power pop,suenan bien!
    Cuantas actualizaciones! no me da tiempo a leer todas! Decir que a Doctor Explosion los he visto ya tropecientas veces en concierto y no me canso porque Jorge el cantante,ademas de ponerle ganas en los directos,es buena persona.Recuerdo que en un concierto una amiga mia iba etilica y no la dejaban entrar,y el pobre hizo todo lo ke pudo persuadiendo a un portero rumano que no entendia español.. jaja Salu2 deiv

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.