miércoles, 10 de junio de 2009

Estragos (1990)



Primeiro disco deste trio madrileño onde Marín á guitarra e voz, antiguo membro orixinal do clásico grupo da movida "Episodio" Además da participación de Eduardo Pulpillo no baixo ye Paco Calpello na batería.

Once temas orixinales de pop e nueva ola madrileña, que enlaza directamente, a través das Rickembecker de 12 cordas, coa música de los sesenta (Beatles, Brincos, Kinks, Byrds) e da finais dos setenta (Jam, Romantics, Barracudas, The Knack). Ademáis incluese neste cd unhas versionciñas.

Merece a pena.


Estragos 1990


01. Bien muy bien
02. No hay nada mas
03. Puede que no haya nada que hacer
04. Fue un mal sueño
05. Escuela de dolor
06. Historias desde el otro lado
07. Tu tiempo se acaba
08. Suficiente para mi
09. Un par de cosas
10. Como se acercan a mi
11. Sin conectar
12. Nadie te quiere ya
13. Que llegue la suerte
14. Cada dia mas

-------------
---------------------
Estragos - power Pop (1990)
-------------
----------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.