viernes, 19 de junio de 2009

Dr Explosión -Vivir sin Civilizar.(1992)





Primerísimo disco destes Asturianos, pero primerisimo de todo.Nooon! Antes de editar este, seu primer traballo con 4 cancións é do 90.

Moitos temas en castelán, un sonido bastante malo, vamos un cd extraño nesta banda onde nin as voces están depuradas como no resto e o son dista do r´n´b dos outros. Como curiosidade non ten prezo.

Doctor Explosión - Vivir sin Civilizar

1.-Vivir sin Civilizar
2.-La esclava
3.-Ha,ha ha
4.-Vende tu Corazón
5.-How Strong is Your Love
6.-I need Somebody
7.-Sigue siendo Cruel
8.-Muerde Más
9.-Muévete en el tren
10.-Girl You Won
11.-Roses for sale without lovin
12.-Las manos en el pantalón
13.-Change your mind
14.-Ella miente (por mi bien)


------------------
---------------------------------
Dr. Explosión - Vivir sin Civilizar
---------------------------------
------------------------

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.