lunes, 15 de junio de 2009

Andrés do Barro.




O 22 de Decembro de 1989 Morre este artista coruñés, Andrés Lapique do Barro.



A súa traxetoria foi sincera, un artista que cantaba en Galego, que chegou a ter numeros un na lingua nai en Época de Franco. Chegou a rodar películas,e coma sempre, tivérono que doblar mentras falaba, pero as cancións... as cancións íanche ser outra cousa, xa que doblala voz dun cantante como Andrés non podía ser fácil.

A súa Discografía .

  • Me llamo Andrés Lapique do Barro (LP 1970)
  • Señora mía (LP 1975)
  • ¡Pum! (LP 1975)
E protagonizou xunto con Concha Velasco e Mariano Ozores la Red de mi Canción.

20 anos da Morte de este artista e veñen a celebralo cun disco tributo saiu o 6 de Xuño e estes son alguns dos partícipes

Boy Elliott - Por non poder
Fanny+Alexader - Meu amor
Quant - Pois eu
Todo el largo verano - Quiero hacer mi casa en el cielo
Safari Orchestra - Teño saudade
Projecto Mourente - Corpiño xeitoso
Jules e Jim - San Antón
Elodio y los seres queridos - O tren
Misquious - Adeus, adeus
O Leo i Arremecághona!!! i o Kolhós - Vou a Bueu
Tesouro - Corpiño Xeitoso
Galegoz - En Rio de Janeiro
Iribarnes - Maruxiña
Meixide e Lijoo - Me estoy volviendo loco
The Homens - Con máis amor
Noise Project - Rapaciña
Ataque Escampe - Pra che falar de amor
Niño y Pistola - O tren



1 comentario:

  1. ¡Hola de nuevo amigo bloggero!

    Pues no lo conocía...Voy a buscar la película que mencionas.
    Por cierto,antes te comenté,pero me apareció como primer post el de Pánico Speed,y ahí dejé huella XD

    Un saludo,y mejórate.

    ResponderEliminar

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.