sábado, 20 de junio de 2009

Agamenon - Todos se rien de mi(1975)



Hippismo máximo.

Formado por Carlos García (compositor, baixo e voz), Javier Moreno (guitarra e voces), Arturo Terriza (batería yevoces), Vicente Andújar (teclados e voces), Dulce Ayala e Carmen García (voces), en Madrid nos anos 70, gravan Todos se rien de mi no 75, este disco é especial.



Baixo o selo Explosión levan a cabo un expèrimento psicodélico de todo, gústame moito as súas guitarras , moi fuzz , pero sen duda son as voces as que me cautivaron.

Unha burrada o seu son, brutal.


Agamenón - Todos se ríen de mi (1975)

.-Todos rien de mí
.-Send me
.-I need money.

.-Cuco go fly
.-Al salir el sol


------------------------------
------------
Agamenón - Todos se rien de mi(1975)
------------
--------------------------------
A tope con la psicodelia.(Dreis Dixit)

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.