miércoles, 17 de junio de 2009

56 Hamburguesas- Ya lo Verás.




E agora rockabilly dos 80.

Chegan dende Madrid, orixinarios de Arganda del Rey, influenciados polo revival do rocabilly Crazy Cavan, Matchbox, Shakin´Stevens, The Boppers, Darts e dos 80 como os Stray Cats de grupos españois como Los Rebeldes ou Loquillo.



O seu primer disco publícase en 1988, un mini-Lp chamado "Ya Lo Verás", neste traballo incluense 6 temas máis como "Nena no me toques mas el tupe», «Lo pensare una vez mas» e a acelerada e pegadiza «¿Dónde has puesto mis zapatos rosas?

Esta banda compartiu moito con outras bandas da época como Los Despiadados.



56 Hamburguesas - Ya lo Verás

1.- ¡Ya lo verás!
2.- No me toques más el tupé
3.- Está bien, mamá
4.- Lo pensaré una vez más
5.- Vamos amor
6.- ¿Dónde has puesto mis zapatos rosas?

--------------------
------------------------------
56 Hamburguesas - Ya lo verás
------------------------------
-------------

2 comentarios:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.