domingo, 31 de mayo de 2009

Los Granadians del Espacio Exterior - El temperamental Sonido de los Granadians

---------------------


En plena época de exames o único que fago e pensar en que me perdo a James Hunter no Euro Ye-yé... pero polo menos podo ver a The Attention . Este é o primeiro ano que vou e teño ganas de coñecer a algunha xente.




------------------------------------------------
--------------------------------------------------------


E agora un novo Cedé a descargar.







A traxectoria desta banda é un exemplo de superación. Neste traballo destacar os temas instrumentais, xa a primeira pista Reggae Clam Clam o meu parecer é un temazo, pero onde o máis o disfruto é Teddy Dos Dedos García xa que se algo fan ben os Granadians é potenciar o sonido do Hammond. Pero do que diga eu non crer nin media palabra que sempre haberá alguén que diga que esta banda non ten nivel ou similares...


Disco editado no 2004 e producido por Liquidator é dos discos de esta banda granadina o que os consagra dentro da escena.


Los Granadians del Espacio Exterios - El temperamental Sonido de los Granadians


01. Reggae Clam Clam
02. Yo No Miento
03. Todo Lo Que Quiero Eres Tu
04. Teddy Dos Dedos Garcia
05. No Puedo Vivir Sin Tu Amor
06. What It Takes To Version
07. Avistamiento Ovni Desde El Albayzin
08. Granaina
09. Debes Entenderlo
10. La Primera Vez
11. Terror Suspenso Reggay Sideral

------------------------------
-----------------------------------------------

Los Granadians del Espacio Exterior- El Temperamental Sonido de los Granadians

---------------------------
-----------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.