domingo, 31 de mayo de 2009

EuroYeYé 2009



Do xoves 30 de Xullo o día 4 de Agosto
Xixón.

---------------------------

Non é un evento Galego, pero como Asturies está aí ó lado... que máis dá.



Para este evento haberá grandes, grandisimos, o branco do r´n´b James Hunter, un artista do que gusto bastante pero que non teño a posibilidade de ir a ver por motivos alleos.



Para os amantes do Soul... The Flirtations, que pasada de grupo. Merece moitisima a pena. Destacar o resto como os Vieneses The Attention, que son unha banda xenial e que Si podo ir a ver! Los Peyotes, banda mítica de Garaxe, Dr Explosión que son unha institución e o resto. Tamén se falaba dos Negativos pero ó final adeus...



Ademáis do evento en sí haberá unha Scooterada, exposicións e etc etc etc.





Este ano toca... Só podo ir os ultimos días por motivos laborais pero alegre

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.