lunes, 20 de abril de 2009

Wau y los arrrghs!!! - ¡¡¡Viven!!!




Unha gran banda de Garaxe, de procedencia Valenciana co seu derradeiro traballo, ¡¡¡Viven!!!, grupo formado por Juanito Wau á Voz, (característica voz), Molongui á guitarra, Satu ó baixo, Fletán á batería e Isidro ó organo. Despois do seu primer traballo ( Cantan en Castellano) no que facían versións tamén de grupos como Los Saico, destacar do anterior traballo dita versión! Demolición.


De novo 11 trallazos escupidos por estos autenticos reis do "Garaxe Punk" ,con ramalazos de rock e surf no seu particular homenaxe de Link Wray sne falar do que debe de ser o seu brutal directo. Destacar de este disco a versión de "Can´t be a lie" de Mockers


--------------------------

------------------



--------------------------

Wau y los Arrrghs!!! - Viven

------------------------------------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.