miércoles, 8 de abril de 2009

Los Salvajes- Todas las grabaciones




Considerar a estos tíos os Rolling stone do estado... paréceme algo esaxerado... Pero para gustos este Blog. Este grupo versiona dende os Beatles ata os Rolling Stone, Silhouettes, troggs e sendo versionados polos mismisimos Yardbirds.

Los Salvajes é unha desas bandas que non podes parar de escoitar unha vez que lle colles gusto os seus toques psicodélicos, garage e mesmo rock.

Polo que en calquer festa non pode faltar temas como Soy Así.

Aqui van todos os seus EP'S

1. - Siluetas
2. - Good Bye, My Love
3. - Hielo En Vez De Amor
4. - No Me Digas Adios
5. - Se Llama Maria
6. - Wooly Bully
7. - Satisfacción
8. - Ya Te Tengo
9. - Pienso En Ti
10. - Pafff... Bum
11. - Al Capone
12. - A La Buena De Dios
13. - La Neurastenia
14. - Soy Asi
15. - Corre, Corre
16. - These Boots Are Made For Walking
17. - Todo Negro
18. - Una Chica Igual Que Tu
19. - Es La Edad
20. - Que Alguien Me Ayude
21. - Mi bigote
22. - Las ovejitas

Los Salvajes / Todos sus EPS


..................................................................... A pasalo ben...........................

1 comentario:

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.