miércoles, 8 de abril de 2009

Los Negativos -Pinknik Caleidoscopico





Unha Banda que realmente non coñecía. Foi alguén namorada deles quen mos tivo que ensinar e realmente parecen unha banda de culto e realmente o son.

Un grupo formado en en 1984 por Alfredo Calonge (voz e guitarra), Carlos Estrada (baixo), Roberto Grima (guitarra) e Valentín Morato (batería). Un grupo psicodélico que foi referente para Mods e seguidores de esta música. Non tería tanto éxito o seu resto de traballos comparados con Pik-Nik Caleidoscópico, pero unha cousa esta clara, esta banda abriu as portas a moitos outros grupos como Dhera, los imposibles ... etc...

Ultimo concerto onde se lles pudo ver en Galiza foi na Estrada. Pena non ir a verdade. Pero bueno a súa obra Magna.

Los Negativos - Pik Nik Caleidóscopico

1 ¡stop!
2 ¿quién aplastó la mariposa?
3 no soy yo (la psicoastenia)
4 graduado en underground
5 cigarras panameñas
6 en una habitación realmente pequeña
7 moscas y arañas
8 pasando el tiempo
9 viaje al norte
10 un día especial
11 mágico Victor
12 el club del cerdo violeta
13 haciendo surf en mi mente
14 cansados y decaídos

Los Negativos- Pik Nik Caleidoscópico

.................................................. disfrute Pá..................

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.