jueves, 2 de abril de 2009

Los chicos del Sábado- Saturdat Kids














Banda catalana, outra , de estilo revival según eles... arrexuntáronse no 2004, non sempre tiveron este nome , antes eran coñecidos como The Saturday kids, seica que con ese nome non triunfaron moito, o grupo está formado por Oscar : cos antecendetes de The Peanuts, banda de Soul i Reggae ,Àlex : Suburban Rebels banda d’Oi i Punk, tamén The Peanuts ,Jaume: Impàs, pop rock d’autor, Víctor: The Life Injection banda de Reggae i Ska e Marcel en Santos Dumont .

Eles consideran a súa música froito do 64 e das bandas de Mod Revival, eu supoño que lles queda un bo camiño ata ter a categoría dos High Numbers. Pero non o fan Nada mal. E porque non dicilo é unha banda de chicos guapos e este é o seu destino.

Aquí un dos seus traballiños.

Chicos del Sábado - Saturday Kids

1 El Hombre Sin Sombra
2 Nuestro Destino
3 Pido Perdón
4 Muevete
5 Chicos del Sábado

Linque de descarga

Los Chicos del Sábado - The Saturday Kids

--------------------------- DESCARGHA BABY.

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.