miércoles, 15 de abril de 2009

C.R.A.G. - Solera y Señora Azul




C.R.A.G.



Cánovas, Rodrigo, Adolfo e Guzmán, tamén coñecidos polas suas siglas, C.R.A.G., é un cuarteto español de música pop formado polos músicos Juan Robles Cánovas, Rodrigo García, Adolfo Rodríguez e José María Guzmán. Os catro xuntos publicaro solamente tres elepés.

A súas maiores influencias atópanse en grupos como Small Faces, Beatles, Beach Boys ... e un largo etc. No seu momento non tiveron ningún tipo de éxito nin recoñecemento e iso que cada uno dos compoñentes proviñan de grupos emblemáticos como Pekenikes, Módulos, guitarras e vocalistas de Los íberos...



Señora Azul será un hino.

C.R.A.G.!



C.R.A.G. - Solera (1971)


C.R.A.G. - Señora Azul (1972)


-------------

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.