viernes, 24 de abril de 2009

Chest- Whats Wrong With Modern Youth?





CHEST, con Albert Gil (Brighton 64, Matamala) son o claro exemplo da revitalización do movemento modernista español.

Desde enton CHEST editou un cd, “What’s wrong with modern youth?”, con nove temas e posteriomente saliu o seu single compartido con Top Models chaamado “Add to friends”, ambos discos para Bip Bip Records, selo independiente emblemático da escena mod.

Foron premiados como “mejor grupo mod del año” en el Pop Eye Festival de Cáceres, claro que este premio tamén llo deron a Los Chicos del Sábado, e agora atópanse con dous traballos editados, o seu seguinte traballo viu a luz no ano 2008 co nome "Who´s Chest".

A xente apremia a voz de Alex e o seu sonido Sixtie en todo o panorama.

Destacar deste traballo a versión con acento inglés de "Nadie te quiere Ya"





---------------------------------
Como sona este traballo meu deus! a disfrutar do sonido modernista de esta banda.



Chest - What´s Wrong with Modern youth



------------------------------------------------------------


Visita a súa web

------------------------------


No hay comentarios:

Publicar un comentario

Moitas Gracias ou non por comentar

Benvido

Benvido o meu mundo, nin estandartes me acompañan, nin escarapelas e poses, só música,eventos e cousas de interés. O meu interés. É un Blog, polo que poño as miñas opinións sempre. Tento cargalos cedés a internet pero moitas veces búscoos, e este Blog ten un mero afán recopilatorio de todas esas bandas que amin me gustan e escoito. Por eso non quero quitarlle mérito as páxinas de onde as saco. Nin me fago eu o heroe.